Yaxşı müəllim yetişdirmək, bir cəmiyyətin inkişafı və təhsil sisteminin dayanıqlı olmasının təməl şərtlərindən biridir. Müəllimlər yalnız bilik verən şəxslər deyil, eyni zamanda gənc nəsillərin formalaşmasında ən əsas fiqurlardan biridir. Tanınmış təhsil tədqiqatçısı John Hattie qeyd edir ki, “Müəllimlər təhsildə ən mühüm təsir amilidir. Yaxşı bir müəllim tələbənin akademik uğurunda fərq yarada bilər” (Hattie, 2009). Bu baxımdan, müəllimlərin hazırlanması və onların davamlı inkişafı təhsil sisteminin əsas prioritetlərindən olmalıdır.
Yaxşı müəllim yetişdirmək üçün ilk növbədə güclü pedaqoji hazırlıq vacibdir. Müəllimlər təkcə öz sahələrində bilikli olmaqla yanaşı, fərqli öyrənmə yanaşmalarını tətbiq etməyi bacarmalıdırlar. Charlotte Danielson öz kitabında qeyd edir ki, “Effektiv müəllimlik təkcə biliklərlə məhdudlaşmır, həm də şagirdlərin ehtiyaclarını dərk etmək və onları fərdi yanaşmalarla dəstəkləmək bacarığıdır” (Danielson, 2007). Müəllim hazırlığında bu yanaşma əsaslı yer tutmalıdır.
Davamlı peşəkar inkişaf da müəllimlərin keyfiyyətini artırmaq üçün əsas şərtdir. “Lifelong learning” konsepsiyası müəllimlərin daim öz bilik və bacarıqlarını yeniləməsini tələb edir. Linda Darling-Hammond bu barədə yazır ki, “Yaxşı müəllimlik, davamlı olaraq inkişaf edən, yenilənən və özünü təkmilləşdirən bir prosesdir” (Darling-Hammond, 2006). Buna görə də, müəllimlərə peşəkar inkişaf üçün mütəmadi olaraq təlimlər və yeni metodologiyalar təklif edilməlidir.
Yaxşı müəllim yetişdirmək uzunmüddətli bir prosesdir və təhsil sistemlərinin əsas prioriteti olmalıdır. Təhsilin keyfiyyəti birbaşa müəllimlərin keyfiyyəti ilə bağlıdır. Müəllimlərə güclü təhsil və dəstək verməklə, gələcək nəsillərin uğurunu təmin etmək mümkündür.
Kamran Əsədov, təhsil eksperti